Thursday 6 October 2011

balikkampung...

tak tahu lah kenapa tiba-tiba semalam terdetik di hati  aku terasa nak balik kampung je..adakah aku rindu kt mak aku??adik-adik??em mungkin aku terfikir  yang mak aku seorang ibu tunggal yang terpaksa menjaga 5 lagi adik-adikku di rumah...(kesian kan). jadi aku balik hujung minggu ni nak tengok-tengok mak mana tahu dia sakit ke, demam ke, ada masalah ke??? walaupun kerja aku berlambak yang nak kena hantar minggu depan tapi takpe aku akan buat dont worry...sebab bila tiba-tiba je hati aku nak balik kampung aku terus balik aku taknak benda yang sama berlaku lagi keatas diriku kerana aku pernah tidak sempat melihat wajah abahku buat kali terakhir....kepada abah shima sentiasa berusaha menjadi anak yang solehah kerana shima tahu doa anak yang solehah dapat membantu kedua ibu bapanya bila mereka tiada...shima rindu abah sangat-sangat balik nanti insyaallah shima pegi ziarah kubur abah ek....

1 comment:

  1. terharu aku bila baca ma.....huhu..semoga roh ayahmu di cucuri rahmat,,,amin

    ReplyDelete